Tom(ka)cat! Hol a hadsereg?

2008.01.18. 01:56

  Fura! Azt hittem 2008-at írunk, de Tomcat kommentjéből ítélve az évszám valahol 1930 és 1940 között lehet, és még aktív a náci cenzúra. Csalóka dolog ez az idő, mindig megtréfálja az embert. Ezek fényében, a gép, ami előtt ülök, nem egy P4-es, hanem egy ENIAC, nekem pedig látnoki képességem van! (Ezennel megjövendelem a Pentium 4-esek eljövetelét!)

  Komolyra fordítva a szót, bejelentkezett Tomcat (vagy valaki az Ő nevében), és a következőket írta:

 

 

Ezennel felszólítalak, hogy ezt a blogbejegyzést távolítsd el, és kérj bocsánatot azért, amit rólam és Athináról írtál.
További baromságaidra nem térek ki, fingod sincs, kifélék-mifélék vagyunk, de nem is érdekel, csak osztod az eszet.
Amennyiben felszólításomnak nem teszel eleget, viseld a következményeket. Szoktak lenni, keress utána.
                                                                                                                                     (Tomcat)

 

 

  Kedves Tomcat: ha a cikkben feltett kérdésekre szeretnél válaszolni, megteheted, szívesen közzéteszem! Egyébként valakinek az észosztást is meg kell csinálni, de látom te nem álltál sorba érte soha! Meglehet nyugodni csillagharcos! Nem veszek le csak azért egy írást, mert egy ilyen seggbaszó fajgyűlölő idejön keménykedni! (Ajánlom a Belga Probléma című számát, bár a lényegét úgyse sikerülne megértened!) A fenyegetőzés nem szép dolog, de ha már valaki annyira rá akar ijeszteni valakire, akkor tegye azt stílussal! Csak egy példa, hogy megértsd te nyomorék: Megtanítalak betoncipőben úszni! Egyébként biztos vagy abban, hogy a világ van ellened és nem fordítva?

  Ellenben Athinától elnézést kell kérnem, de én is az általa belinkelt cikkre gondoltam (na meg a Heti Hetes egyik adására), bár a megfogalmazás túl bonyolultra sikerült! Fontos viszont, hogy név szerint nem említettem Őt, és nem is rá gondoltam! Hogy akkor melyik neonáci szervezetnek volt a szószólója nő, azt már nem tudom, a sokból az egyiknek!

 

 

Szia. Én nem szólítalak fel semmire, csak csendben megjegyzem, hogy zsidó származású vagyok, liberális mentalitású, a radikális gondolatokhoz nagyjából annyi közöm van, mint Newtonnak a festészethez és ebből következően persze sose voltam semmiféle radikális, uszító szervezetnek a tagja, pártolója stb.

Ha kicsit belenéztél volna a blogomba, ezt magad is tudnád, tudhatnád.
Mellesleg, tudtommal az általad említett szervezetnek sose volt női vezetője, az imént néztem utána.

Amire pedig utaltál, hogy én lettem volna az, majd pedig Kövér László barátnője lettem, az év ökörsége. Anno volt egy cikk az Index poén rovatában, mely szerint "Tomcat barátnője Kövér László", mivel Kövér László pár nappal később ugyanazt a poént sütötte el a parlamentben, amit én a blogomban, és ez feltűnt a kollegáknak. Ezért vicceskedve megjegyezték, hogy ha a poén ugyanaz, biztos a két személy is, és Athina egyenlő Kövér Lászlóval.
(Itt a cikk linkje: http://index.hu/politika/belfold/2006/valasztas/pturul/kovertomcat4">index.hu/politika/belfold/2006/valasztas/pturul/kovertomcat4)

Így talán már kicsit világosabb a kép.

Arról, amiről te magyarázol, messze szó sincs. Ennek fényében remek lenne, ha kicsit átgondolnád ezt a fenti írást, mert az ellenvéleménnyel nekem semmi bajom, elfogadom, viszont az ennyire valótlan állítások zavarnak, mert a valósághoz semmi közül.

Megköszönném, ha korrigálnád a hibás információkat.


Üdv.,

Athina

 

 

  Athina írása további kérdéseket vetett fel bennem! Tomcat tud a zsidó származásodról? Hogy érint az a tény, hogy a barátod ki szeretné irtani a zsidókat – köztük a felmenőidet is –  és a romákat egyaránt? Egyébiránt, elég sok közöd van a radikális gondolatokhoz, illetve egy rasszistához! Polgár Tamás (Tomcat), aki csak akkor vállalja nézeteit, ha azt egyetlen hatóság sem látja! Pedig láttuk már Őt neonáci rendezvényeken, rasszista transzparensekkel stb.… Sajnos, a Tények című „hírműsor” rengeteget foglalkozott ezzel az idiótával! Jó, ha az embernek annyi szabadideje van, mint nektek, hogy ennyire ráértek megkeresni minden bejegyzést, amiben szerepeltek, vagy csak azt feltételezitek.

  Várom a válaszaitokat, ha egyáltalán lesznek! Az alpári fenyegetőzésekből, kösz nem kérek! Tomcat tehetsége annyi, amennyi. Aki az „Ami nem olyan, mint én azt elpusztítom!” stílusba nyomul, az járjon többet kondizni, vagy szedjen be még egy-két kiló szteroidot, talán az segít! Igaz agyad nem nő tőle, csak izmod, na de sebaj! Legközelebb, ha betérsz a blogomra, hozz magadnak egy villamosszéket, és foglalj helyet benne!

A bejegyzés trackback címe:

https://rtsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr6301689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomcat · http://www.bombagyar.hu 2008.01.18. 22:09:09

Mivel felszólításomnak nem tettél eleget, és egy neveletlen suttyóval nem kívánok társalogni, rágalmazás és becsületsértés miatt feljelentést teszek ellened. Részemről a társalgást befejeztem.

Bigg 2008.01.18. 23:47:49

tomcat! Többet nem nézetem ki belőled... szerintem te is a lekiválóbb spanyol és francia nevelést kaptad, ezért vagy olyan amilyen... (spanyolfal mögött vertek francia kulccsal)
süti beállítások módosítása