Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sörös reklám

2009.02.26. 08:00

  Sikerült megszereznünk a Soproni Sör legújabb reklámjának szövegkönyvét. Folytatódik a már korábban tapasztalt egy átlag ember, egyre hangosabban hőzöng stílus, de azért vannak változások is!

 

  „Nincs, csak egy lyukas bőgatyám, meg egy mikrofonom.
Nem járok 20 milliós Audival, de a Suzukimat legalább Esztergomban hányták össze.

Az elvégzett munkám szart sem ér, és ezt ki is használják a nyugati multik.

De a kocsmában én vagyok a császár, mert szeretem a körtét, még ha hitelbe kapom is.
A sört kifejezetten utálom, az importot meg a hazai mocskot is.

A világ legnehezebb nyelvén reppelek, és nem csodálkozom, ha a kutya se érti.Örülök, hogy rajtam kívül még milliók tudják, mire gondolok, ha azt mondom; az anyád picsáját!

Szeretem összegraffitizni a sárga villamost, és felszakítani az üléseket. Imádom a füves spanglit, meg a szőrös pinát.

Zavar, ha kicsi rám a kínai piacos rövid ujjú télikabát, vagy ha megráz a defibrillátor.

Utálom, a kalauzokat, és leköpködöm a rendőröket.

Élvezettel nézem a Kossuth-téren Árpádsávos zászlókkal tüntetőket, és a felgyújtott szemeteseket, autókat.

Büszkén gondolok Pintér Sándorra, a közokirat hamisítóra. A Postabank megrontójára, a wiszkis rablóra, David Merlinire és Farkas Péterre!

Itt élek a béka segge alatt, és fociban még én is jobban alázok, mint a magyar válogatott!
Igen, nálunk strihelnek a legszebb kurvák!

Magyarország, én így nem szeretlek!”

 

  Ez elég sok infó 45 másodperce, de mindenképpen megoldható a dolog. Legfrissebb hírek szerint már a harmadik epizód is elkészült, ami a hazánkban élő romák szemszögéből mutatja be a sörözést…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rtsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr11964319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása