Kényszerszünet

2008.10.31. 02:25

  A fogyasztóvédelmi perceket most nem támogatja senki, de nem is teszik zsebre, illetve, mégis. Most a szolgáltatásokról lesz szó, pontosabban a mobil internetről. Nem Kaparhanton lakom, mégis aktívan használom az internetet, vagy legalábbis szeretném.

  Annak idején jó biznisz volt a mobilnet a Pannontól. Fél évig havidíjadnak csak a felét fizeted, és kaptál egy 60 ezerbe kerülő kínai modemet hozzá, (márkája: Huawei, azt hiszem így írják), ingyen és bérmentve, egy év garanciával. Közben vállaltál 2 év hűséget, és itt kezdődik az átbaszás. A modemem 1 év 2 hónap után bemondta az unalmast, ami azt jelenti, hogy fel töltött, le meg nem. Ilyenkor mit csinál az ember, bemegy a Pannon székházba, és érdeklődik, hogy ilyenkor mi a fasz van? Elég durva dolgok jönnek, szóval csak erős idegzetűek olvassák tovább.

  Szóval, bemész, sorszámot tépsz, mikor sehol senki, az ott dolgozók csak lézengenek jobbra-balra. Kivárod a sorod, közben kapsz egy szórólapot, ami az internetüket promótálja, majd jönne az ügyintézés, de valahogy sohasem akarnak együttműködni, de még dolgozni sem nagyon. Mondom a csajnak, hogy mi a pálya, erre nem tudja, hogy mit kell tenni, pedig nem hivatalos értesüléseim alapján ez elég gyakori probléma. Fél óra sétálgatás után már el tudja mondani, ha javítatni szeretnéd, annak van egy rendkívül egyszerű módja. Először ők kérnek egy ajánlatot a szervizre, te fizetsz 3000 HUF-ot és vársz legalább egy hetet, aztán elküldik bevizsgáltatni a modemet, te fizetsz 5000 HUF-ot és megint vársz, aztán nekiállnak javítani. Mivel már nem garanciális, cserekészüléket nem kapsz, a szervizköltségeken kívül kifizetsz 2 hónapot, amikor nem is tudod használni az internetet. Ez nagyjából 30 000 Forint. Amikor szóvá tettem, hogy a két hónapos ügyintézés alatt mit kezdjek az előfizetésemmel, azt mondta, hogy oldjam meg a netezést valami mobiltelefonról. Válaszom kicsit vulgárisra sikerült, de akkorra már az ember belekerül egy bizonyos idegállapotba, úgyhogy mondtam neki, hogy ez kurvára nem megoldása, de más alternatívát nem tudott javasolni, csak azt, hogy esetleg írjak egy panaszos levelet, és imádkozzak, na meg várjak a kedvező elbírálásra, ez szintén két hónap, és 12 000 Forint nekik, mert megint csak nem tudtam volna netezni. Tiszta haszon, mert ők nem csinálnak semmit, te meg fizetsz, mint a katonatiszt. Arról biztosíthatok mindenkit, nem csak a Pannonnál működnek így dolgok.

  Tehát fogtam magam és kerestem egy viszonteladó Pannon üzletet, ahol konkrét megoldással szolgáltak, ami számomra is elfogadható. Vettem egy Samsung SGH-Z810 modemet 20 ezerért. Eddig bevált, de ha valaki ismeri, az írjon nekem bátran.

  A szolgáltatás részével nincs semmi gond, de az ügyintézésben lenne hová fejlődniük, főleg egy „székházban”. Akinek Huawei márkájú még működő garanciális modemje van, az azonnal vigye vissza, mert úgyis hamar tönkre megy.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rtsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr76741669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása