Eladók

2008.09.17. 03:24

  Az ember minden nap tanul valami újat. A helyszín most sem egy iskola, vagy képzési központ, hanem márkaboltok, természetesen a teljesség igénye nélkül. Azon egyszerű cselekvésből indul a történet, hogy cipőt akarunk venni.

  Nem olyan régen szereztem be hazai cipőgyárunk egyik legújabb termékét. Be kell vallanom, nem gondoltam volna, hogy ennyire jó. Ez adta az ötletet egyfajta piaci körkép elkészítéséhez, de a legrosszabb rémálmomban sem gondoltam volna, hogy az első üzletben akadályokba ütközöm. Bementem az egyik frekventált helyen lévő Nike boltba. A „Segíthetek” részig nem volt hiba a kiszolgálásban, ám amikor elkezdtem érdeklődni, hogy milyen anyagból készülnek ezek a cipők (valódi bőr/műbőr stb.…), van-e benne lúdtalpbetét, meg ilyenek, a szituáció gyökeresen megváltozott. A hol gyártják kérdésemre az eladónő válasza az volt, hogy „EZ A MINŐSÉG!” (fél órás ’A’-val). Erre mondtam neki, hogy a kínaiak egy tál rizsért varrják, amit el is ismert, és próbált kontrázni – de ez valahogy nem sikerült –, „hogyha az lenne ráírva, hogy Médin Amerika…”. Ez volt az a pont ahol a komolyabb konfliktus elkerülése érdekében – nőket nem bántunk alapon, és a boltvezető csávó is eléggé benga volt – kisétáltam az üzletből. Nem azért, de a „Made in America” kifejezés elég tág fogalom, mert Mexikó és Brazília is Amerika és ezekben az országokban erőteljesen hamisítják a Nike-ot, esetleg Made in USA. Másrészt a Nike nem gyárt semmit az USÁ-ban, nem éri meg nekik. Bár nem tudom, mit várok egy olyan helytől, ahol, ha kérsz valamit ami éppen hiánycikk náluk, akkor azt mondják; „Nincsen!”. Nos, ha ennyire nem számít a vevő, akkor adják ingyen azt a sok szart. De megtanultam egy új fogalmat, ami az ár/bunkóság arány, és ebben a kategóriában verhetetlenek!

  A fent említett hazai természetesen a Tisza. Egyfajta büszkeséggel tölt el, hogy olyan cipőm van, ami nem jön szembe velem az utcán félpercenként, mégis megbízható, kényelmes, minőségi, és még extravagáns is (ezüst-fekete compakt), valamint teljes egészében kis hazánkban készítik. 20 ezer Forintért kapsz egy valóban első osztályú anyagokból készült cipőt, amiben gyári tartozék a lúdtalpbetét. De ha már itt tartunk, ne feledkezzünk meg a ruhákról és egyéb kiegészítőkről sem, amik szintén méltók a Tisza névhez. A kiszolgálásra sem lehet panasz. A boltban kellemes légkör fogadja a betérőket. Az eladók készségesen válaszolnak minden kérdésedre, még azokra is, amiket elfelejtettél feltenni. Természetesen a Tisza cuccok sem hibátlanok, de az üzletvezetők elmondják, mivel szokott probléma lenni, és segítenek a megfelelő darabok kiválasztásában.  Persze, nem tetszhet mindenkinek, de ez is a szépségéhez tartozik. Az egész lényegét az adja, hogy ezek a cuccok nem hatalmas tömeggyártásban készülnek, hanem kis „manufaktúrában”. Ebből adódik, hogy néha várni kell az új kollekciókra, de a cég munkatársai minden tőlük telhetőt megtesznek. A termékekről, a cégről bővebben itt.

 

  Nem teljesen reklámnak szánom ezt a cikket, sokkal inkább figyelemfelkeltésnek, gondolatébresztőnek. Nézzük meg mit kapunk/veszünk a pénzünkért. Ne dőljünk be az olyan átveréseknek, mint a Tré-Mobilos butított iPhone, és még sorolhatnám.

A bejegyzés trackback címe:

https://rtsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr65667184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalozman 2008.12.30. 11:52:13

Sajnos én nem vok büszke a mi kis "Tiszánkra". Szüleim elmondása alapján "anno" sem volt valami nagy márka és most is elég silány. 3 vagy 4 éve vettem az első tisza cipőm. Még megvan. A dolgok ezek után kezdtek romlani. Megvettem a 2. cipőm az elsőn felbuzdulva. Nah az kb 1 hónap alatt szétesett. Varrás szét mindenhol, "T" hátulról leszakadt. Elküldték megcsináltatni. Visszajött úgy, hogy hátul elfogadhatattlan módon megragasztották és varrták. Nem volt méltó egy 1 hónapos cipőhöz. De elvittem. Rá 1 hétre ismét leesett. Ekkor már Anyukámmal mentem, Ekkor autómatikusan kicserélték. Az új cipőről is leesett 2 héten belül. Megint megvarrták megint csúnya volt, tehát inkább eladtam.
Pár hónap elteltével vettem a 3. cipőt. Az orrán meg az oldalán kilógott belőle 1-1 cérnaszál vagy hasonló, mondtam nekik ha szétjön ugye cserélik, mondták hogy igen. Másnap szétjött azon a két helyen a varrás. Megyek vissza nagyon húzták a szájukat. Ráfizettem 1 másikra és kicserélték. " hónap után valami merevítő dolog a sarkában elkezdett mocorogni. Bevittem mutattam h mozog és kifogja szúrni a sarkán a bőrt. Azt mondta a a Westend bolban a "Góré", hogy semmi baj ha kilyukad megcsinálják. Rá 1 hétre persze ki is lyukadt. Nekem elegem lett és kértem a cserét vagy a pénzt vissza. Elküldték bevizsgálni és kihozták ebből (amire pár napja a főnök még azt mondta hogy simán megcsinálják mert anyaghiba) sajátos járásmód miatt az én hibám. Nem csinálnak vele semmit. Azóta nem veszek tisza cipőt.:)Nevetséges az elbánás mód. Rengeteg embertől hallom h ugyan ez a problémája. Eltörik, kiszakad, hatalmasra tűágul és mindíg a mi hibánk. Ezt külföldön nem mernék eljátszani velünk. Nem is magyar alapanyagokból van ... Elég sokan vagyunk ilyen panasszal. Rendszeres ruházati cikk vásárlójuk vagyok és azokkal is elég sok gond van. Alig volt 1 két dolgom amit ne kellett volna visszavinnem valamilyen javítás miatt. Ezek után még engem röhögtek ki, hogy állandóan visszajárok. Mondom nem vicces mivel a ti eladott rossz minőségű vackaitok miatt kell visszajárnom ... Szóval ennyit a minőségi Magyar Tisza cipőről meg egyéb termékeikről. Remélem tanulságos. Nem mellesleg annó olvastam egy fórumon, hogy többen azt írták,:- Elég gagyi, hamar tönkremegy, fél évnél nem bír többet, de legalább a miénk.
Jah bocs akinek van 20 ezer FT - ja félévenkét cipőre annak gartulálok a tiszájához.
süti beállítások módosítása