A mennybe menetel ehhez képest egy hatalmas nulla! Az ember, egy hónap rohangászás után, el tud intézni egy apró ügyet! Ez a magyar hivatalrendszer, gratulálunk!

  Megkaptam az igazolást, úgyhogy mehettem vissza az APEH-ba! Még a nyomtatott változaton is látszik, hogy a jobbra igazítást szóközökkel csinálták! Mi a fasznak P4-es a sok hivatalnoknak, ha nem tudja használni! Egy 286-ossal is fenntarthatnák ezt a fajta hatékonyságot, amit most nyújtanak!

  Tehát viszem a 07 T 10 11 jelű formanyomtatványt kitöltve, meg az igazolást. Egy kevés várakozás (kb. 1 óra) után eljutottam egy ügyintézőhöz. (A probléma csak annyi, hogy az utánam érkezők előbb végeztek!) És ekkor váratlan fordulat. Az APEH-os csaj azt mondja: nem is kell TB-t fizetnem, nem kell a formanyomtatvány sem. A dolgom csupán annyi; menjek be az Egészségbiztosítási Pénztárba, mutassam meg a papírt, azt ennyi! Örömöm viszont korainak bizonyult.

  Az EP bejáratánál, biztonsági őr, újságot olvas az ’Információ’ felirat alatt. Úgy gondoltam, kérhetek tőle útbaigazítást, de tévedtem. A faszi akkora tuskó volt, a motorfűrész simán lefulladna a fejébe! Nagy nehezen sikerült, pár szót kicsikarni belőle. Az EP-s csaj viszont, teljesen normális volt, egész meglepődtem. Udvarias, segítőkész stb.… Lefénymásolta az önkormányzatis igazolást, és mondta, minden a legnagyobb rendben van! Kifelé menet, középső ujjam felmutattam a biztonsági gecinek, és egy kedves, mindenki számára jól érthető mondattal érzékeny búcsút vettem tőle: Visszaduglak anyádba, te hülye fasz! Rohant volna Ő utánam, de az információs fülke hamar útját állta, én pedig a többi ügyfél üdvrivalgása közepette, lassan távoztam.

  4 hivatalt kellet végigjárnom azért, hogy azt mondják, nem kell fizetnem. Hát ez vicc! Tisztasági csomag, mi a fasznak. Kóka is egyre többször lövi magát, és beszél hülyeségeket, mint, hogy az orosz gázmonopóliumot meg lehet törni. Hol élsz bazd meg. Putyin már rég megfúrta a Nabucco tervet. A türkmén gázt csak Oroszországon keresztül lehet eladni!

  Ebben az országban addig úgysem lesz rend, amíg az Árpád sávosok, meg sok bal-, liberális, és jobbfasz politikus ki nem írtja magát, vagy egymást.

A bejegyzés trackback címe:

https://rtsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr16246503

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Magyar Beteg 2007.12.30. 20:06:30

Készüljönk vagy ne az egészségbiztosítási pénztárakra? Mi lesz még ebből...Az Országgyűlés név szerinti szavazással elfogadta az egészségbiztosítási pénztárakról szóló törvényjavaslatot. A nagy-nagy eseményről ami December 17-én történtEgészségügyi Minisz…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása