Tele-jósda

2009.08.10. 08:55

  Annyi szar műsor van a TV-ben, hogy az embernek legtöbbször sírni volna kedve. Nem véletlen, hogy a TV2 és az RTL Klub is félnapos sötétségbe borul, bár szerintem ez nem büntetés nekik, hiszen eddig is ezt sugározták. De evezzünk is egyből könnyedebb vizekre, és nézzünk meg a TálibTV egyik adását, jós műsor kicsit másképp:

-         Ez itt a Tele-jósda, én Oszama bin Potato vagyok, a Mágus, és egy nagyon különleges ajánlatot hoztam ma el Önöknek! Ez nem más, mint a „Pénztalicska”! Önnek nem kell mást tenni, csak tárcsázza a 06-90/354-675-ös számot, és adja meg pontos lakcímét – város, utca, házszám – és az Ön birtokában lévő értéktárgyak pontos helyét, és a széf kombinációját, és az általunk megadott időpontban, kérjük készítsék elő legkedvesebb családtagjukat, akinek az elrablásával megfosztjuk Önöket még a bankban tartott pénzüktől is! Szerintem ez egy remek, ajánlat, mire vár még? Tárcsázzon! A hívás díja 100 ezer Forint per perc! Itt van előttem ez a kis füzetecske, ezt tele szeretném írni címekkel, úgy hogy várom a hívásaikat, mindenkiét nagy szeretettel!... Majd elfelejtettem, hiszen nem csak rablásból áll a világ, lehet kérni általános jóslást, meg konkrétat is, és merénylet ellenőrzést, rontás levételt, és ha szerencséje van, és bekerül az adásba, akkor akár még fel is bérelhet minket! Hívjon most!

[Rrring-Rrring]

-         Úgy hallom, máris itt az első szerencsés, vagy szerencsétlen betelefonáló! Halló, jó napot, mi a kérdése? Ne feledje, több mindent is kérdezhet!

-         Sz. József vagyok, és először is, szeretném kérni a „Pénztalicskát”, és azt akarom kérdezni, hogy van-e rajtam rontás vagy merénylet?

-         Rendben kedves Uram, mondja el nekem a pontos lakcímét és, hogy mit hol találunk Önnél!

-         Salakszentmotoroson lakom, az Akasztófa utca 78-ban. A széf a nappaliban van, a kombináció: 7565464. A hálószobában vannak a feleségem ékszerei, és az ágy fölött lógó kép egy nagyon értékes Picasso.

-         Rendben kedves Szabó úr, pénteken este mennék Önökhöz, az esti órákban, és elraboljuk valamelyik családtagját is, de ezt majd a helyszínen tisztázzuk. És most gyorsan megnézem a Mindentudó Fekete-listámat…. Sajnálom de nincs Önön, sem merénylet, sem pedig rontás, nagyon sajnálom. Köszönjük a hívását. Látják milyen egyszerűen megy ez az egész.

[Rrring-Rrring]

-         És máris itt a következő áldozat! Jó napot, és engedje meg, hogy gratuláljak is egyből, hiszen Ön jóslás alatt került be! Miben segíthetek?

-         K. Géza vagyok, és most indulok Törökországba két hétre, és tudni szeretném, hogy sikerül a nyaralásom?

-         Nos kedves hölgyem! Látom, a listámon, hogy Önnek likviditási gondjai akadtak az egyik cégénél, és ezért az üzletfelei likvidálni akarják. A törökországi nyaralással kapcsolatban ne aggódjon egy cseppet sem, az remekül fog sikerülni, de idehaza számítania kell apró meglepetésekre; gyújtásra szerelt autóbombákra, és mesterlövészekre!

-         Jaj, nagyon köszönöm, hogy elmondta nekem ezeket kedves Oszama bin Potato, nagyon hálás vagyok Önnek, hogyan hálálhatnám meg a kedvességét?

-         Nyaralás előtt ne felejtse el kifizetni a telefonszámláját! Ne menjenek sehova, a reklám után folytatjuk…

[Reklám]  

-         Antalovics Antal vagyok. 25 éve foglalkozom fegyverkereskedelemmel, de a válság alatt kurva szarul megy a bolt! Most kénytelen vagyok az Ecseri piacon elnyomni a cuccot. A zsaruk meg a fináncok folyton zaklatnak, de muszáj hírverést csinálnom az üzletemnek, így túl kell ordítanom a többi kofát is. Fegyvert! Gránátot! Puskát vegyenek!

-         Kovács Lajos vagyok, és bemutatom Önöknek az új UZI típusú géppisztolyt. Nagy tűzerő, kis csomagolásban. A beépített hangtompítónak hála alig csap vele zajt, és már egy tár is elegendő, hogy leszámoljon makacs adósaival, koszos ellenségeivel, üzleti vetélytársaival esetleg hűtlen feleségével! Új UZI BANG, és a 9 millis parabellum mindent szétszed!

[Reklám vége]

-         Köszöntöm Önöket ismét, én még mindig Oszama bin Potato vagyok, a Mágus, és még mindig várom az Ön hívását. Jól látja, Önre várok! De nem értem, miért nem emeli fel a telefont, miért nem tárcsáz, és miért nem hív? Ha nem hív fel, az operatőr kollegát kicsinálom, azt majd nézhettek ugyanabból az egy kameraállásból!

[Rrring-Rrring]

-         Itt is van az újabb telefonáló, már nagyon vártam a hívását! Kihez van szerencsém, és miben segíthetek?

-         ….. Bolgárné Irma vagyok. 3 hónapja baj van az egészségemmel, hol jobban, hol rosszabbul érzem magam. Szeretnék egy általános jóslást, kérni, és egy rontás ellenőrzést is, ha lehet.

-         Természetesen asszonyom, nálunk mindent lehet. Máris nézem az adatokat… Az Ön gondjainak megállapításához, az orosz rulett desktopomat fogom használni. Az egészségügyi problémái három hónappal ezelőtt kezdődtek, és hullámvölgyekben, hol jobban, hol rosszabbul érzi magát. Ez azért van, mert a férje mérgezi Önt, ciánszármazékokkal. 650 ezer Forint plusz áfa-ért azonban meg tudom szabadítani Önt a rontástól!

-         Ön ebben egészen biztos Mágus úr? Ön szerint nincs más megoldás?

-         Nézze hölgyem, az adatok nem hazudnak, a férje rendszeres vevőm. De ha másra vágyik, netalán egy balesetre, az is megoldható, de az feláras lesz! Nagyon megkedveltem Önt, kedves Erzsébet, ezért elmondom Önnek, hogy a kedves férje, már a gyászjelentést is elkészítette!

-         Óh, nagyon köszönöm, hogy elmondta mindezt, de nem is tudom, nem akarom megöletni a fér…

-         Jaj, de sajnálom, hogy letette! Ha már bekerültek adásba, kérem, ne tegyék le a telefont, mert nem fogjuk visszahívni Önöket. Amúgy sem kell tőlem félni, nem bántok senkit, csak ha megfizetnek! Sajnos lejárt az adásidőnk, de még így a műsor végén is teszek egy remek ajánlatot, holnap délig még nyugodtan kérhetik a „Pénztalicskát” a 06-90/354-675-ös számon. A kollegáink felveszik az Önök adatait, úgymint: pontos lakcím, értéktárgyak helye, és a széf kombinációja, és megadnak Önöknek egy időpontot, amikor csapataink meglátogatják Önöket!

  Remélem nem ez lesz az tévés trend, de amikor Vágó István párbajoztatja az embereket, akkor minden előfordulhat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rtsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr141299085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása