A megoldás

2009.05.14. 12:38


  Sajnos tegnap egy elég érdekes médiaélményben volt részem. A TV2-n sikerült elkapnom a rendszerváltást elmúlt húsz évének történéseit bemutató műsort Bárdos Andrással. A műsor címe nemes egyszerűséggel 20 év. Azt hogy ez felfüggesztett vagy letöltendő vagy harmadolják nem tudni. 20 év, és kész.

  Szörnyű volt. Bárdos vagy a műsor szerkesztője, -teljesen mindegy- Eperjes Károly színművészt hívta be a stúdióba, mint olyan személyt, aki eléggé autentikus arra, hogy az elmúlt 20-30 év történéseit felemlegesse, nyilván a saját szempontjából. Szóval objektivitás zéró.

  Nem tudom, Eperjes milyen szerrel él, de ebben az országban mindenkinek azt kellene szednie. Akkor aztán, mindenki szeretne mindenkit, beteg társadalmunk talán összeszedné magát, és a magyar nemzet (nem az újság) újra felemelkedne. A gyerekeket hittanra és erkölcsre tanítanák, újra szekérre ülnénk és fáklyával világítanának a panelprolik, a dicsőséges I. Viktor narancs serege Bécs várát ostromolná. Mert ez amúgy istennek tetsző dolog volna ugyebár. Mint az embernek a farkát villantani a mozivásznon.

  Tényleg az a helyes út, az üdvözítő, ha majd jönnek a papok és megfenyegetik az egyszerű parasztokat, hogy ha nem imádkoznak eleget, nem fizetik a tizedet, akkor holnap után elvesszük tőletek a napfényt -igaz a következő teljes Nap-fogyatkozás még odébb van-.

A birkákon uralkodni a legegyszerűbb, ezt tudták a középkor uralkodói és egyházi vezetői is. A Fidesz is nyilván ezt szeretné elérni, és az ilyen Eperjes féle birkákból egyre több van, akiknek az arca annyira Orbán seggében van, hogy már nem is hallanak semmit a körülöttük zajló eseményekből.

Egyébként a műsor végére majdnem megtértem, ha nyitva lett volna a templom, biztosan újra kereszteltettem volna magam 40 ezerért. Eperjes olyan hiteles volt, vagy tényleg kurva jó színész, vagy pszichiátriai kezelésre van szüksége.

  Most már végérvényesen kinyilitkoztatták, hogy Fidesznek van az istennek tetsző programja, az adócsökkentés, meg az adócsökkentés. Ja meg az adócsökkentés. A kibicnek semmi sem drága, főleg nem akkor, ha a hatalom megszerzéséről van szó. A magyar történelem legnagyobb blöffjének leszünk tanúi, áldozatai. Kedves barátaim, Hajrá Magyarország majd mi a kétharmados többségünkkel merünk nagyok lenni. Visszavonunk mindent, nem jó, nem jó, hibás lépés, hazaárulók, idegenszívüek.

  Ez program? Ki az a barom, aki ezt beveszi? Ez ugyanaz a Fidesz amely négy évig nézte hülyének az embereket! Ez ugyanaz a Fidesz amelynek a Bokros csomag után már volt mit (f)osztogatni.

  Az ECHO TV-n pedig jobboldali „értelmiségiek” és a főállású Orbán imitátor -Boros Bánk Levente-, habzó szájjal követelik a megtorlást és egyenesen Szent Istváni magasságba emelik a nép vezérét, a legitimet, a megváltót, kinek hatalma istentől való, s megkérdőjelezni eretnekség, és máglyára azzal, ki ilyet merészel. Szóval itten kérem szépen új államalapítás lesz. Nem választás…

A Magyar Nemzet tudorai és szakértő újságírói -akik még a cocializmust is építették, kiszolgálták- mindenre tudják a választ. Neki kellene kivezetni az országot a válságból. Remélem kapnak is majd szakállamtitkári pozíciókat, miniszteri pozíciókat a Fideszes szakértői kormányban. Egyet szeretnék, Boros Bánk Levente legyen a belügyminiszter. És akkor majd a Fradi drukkerek vigyázzák majd a rendet az utcákon, és üldözik a bűnt a 7 BMW-vel, Merdzsó dzsippóval, és mindennapos lesz a ránéztél a barátnőmre kőccsőg, kitépem a gerincedet, vaazzze!!!… de szép volna, beee-beee-beee…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rtsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr611121128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teszterer 2009.05.14. 13:50:40

Én is láttam a műsort. A párommal hajnalig beszélgettünk azokról a dolgokról, amik eszünkbe jutottak az Eperjesről.

Például arról, hogy az "értelmiségi" szerep(tévesztés), a politikai korrektség milyen gondolatokat nem enged velünk kimondani.

Ha hittant nem is, de erkölcsöt és etikát mi is napi szintű tantárgyként vezetnénk be. A felnőtteket meg kötelező korrepetálásra iratnánk be ebből a tantárgyból.

Amúgy liberálisak vagyunk. De szerintünk ez a társadalom még nem nőtt fel ahhoz, hogy a liberalizmus megbocsájtható legyen.

Alfonzhal 2009.05.14. 14:00:30

Szia!

Én is elkaptam tegnap ezt a műsort. Azt el kell ismernem, hogy furcsa, zavarbaejtő és idegesítő volt Eperjes "nézdoda" stílusa, "gyarló" gondolatai és "erkölcs" szónoklata. Viszont akármennyire is töredékes és "gyarló" volt Eperjes, amiről beszélt, arról jól beszélt, egyszerűen igaza volt. Tényleg szükséges volna elvekhez, hithez, erkölcshöz (ne adj' Isten, Istenhez) ragaszkodni. Emberré válni. Sajnos nagyon rossz irányba megy a világ, fontos lenne újból talajt találni. Ha félretesszük a politikai okoskodást, akkor Eperjessel egyet kell értenem.

Azt már csak mellesleg jegyzem meg, hogy a mai embernek elég torz szűrőn át érkezett a papságról, vallásról, középkorról való tudás a fejébe. (Lásd tized, napfény, stb.) A mai ember, ha meghallja a jobbágy szót, akkor a rabszolga-sorsban földet túró, hajdúk ostora alatt senyvedő szegényemberre gondol. Miközben még a herceg is jobbágya volt a királynak, olyannyira nem volt soha pejoratív ez a szó.

Üdv, Alfonzhal

herut 2009.05.14. 14:03:57

Eperjes Károly művészetének a legnagyobb tisztelettel adózom.
Ismerős? " A művész alkosson......!"

dr. Wilbur Swain 2009.05.14. 14:07:19

kurvára el vagy tévedve

dömper 2009.05.14. 14:07:35

nézd egy kicsit az ATV -t hogy helyre billenjen a lelki egyensúlyod...

Bár nem vagyok szemellenzős fideszes, de nekem legalább ennyire rettenetes volt megélni ezt a hét évet, ezt az agymosást, hülyének nézést, és komics seggnyalást. háát, változnak az idők, lesz ez még így se.

Ha igazán stílszerű akarnék lenni ( Eperjesnél maradva ) azt is mondhatnám, hogy feküdj a vörös fény alá az majd megnyugtat :))

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2009.05.14. 14:10:58

bravó, tetszik, jó kis írás

Art Mooney 2009.05.14. 14:11:53

egy ujabb baloldali keresztenysegfobias arokasos gyuloletposzt (asit)

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.05.14. 14:11:58

Van itt egyéb is a Fidesz puttonyában!

„Csak úgy van halovány esély a Fidesz alkotmányozó hatalmát és annak nyomán járó tartós hegemóniáját elhárítani, ha sikerült ezt a fenyegetést a soron következő választások központi politikai kérdésévé tenni. Pécsről – ha nem is egyenes, de – rövid út visz Mohácsig” – írta lapunkban tegnap Debreczeni József. A társadalmi vész, a politikai kataklizma tehát már a kertek alatt ólálkodik.
De van itt egyéb is a Fidesz puttonyában. Varga Mihály költségvetésmentes ex­pénz­ügy­mi­nisz­ter visszaállítaná a lakástámogatási rendszert. (Alighanem azt is, ami a módos felső-középosztály villaépíté­seit ösztönözte az ő idejükben a mi pénzünkből.)

Eltörölnék az ingatlanadót, a vagyonadót – ami még nincs is. Ahogyan a szuperbruttósítás is áldozatuk lesz. Az adósávhatárt is felülvizsgálnák, de a Fidesz bővítené a megtakarítási kedvezményeket, a kamatadót nullára vinné le. Az alapvető élelmiszereket az 5 százalékos áfakörbe sorolnák. Leradírozzák a helyi iparűzési adót. Nem engedik, hogy megrövidítsék a gyedet, a gyest és a családi pótlékot, hogy elvegyék a szocpolt, a családok, a gyermekek jövőjét. Eltörlik a Bajnai-csomag összes „családellenes” intézkedését.

Harrach Péter is beszállt a licitbe: a 13. havi nyugdíjat megtartaná, a korhatárt nem emelné. A 25 százalékos áfát 20-ra mérsékelné. A családi pótlék nem lenne része az adóalapnak, visszaállítanák a kiegészítő családi pótlékot s a gyerekek utáni adókedvezményeket. A gyes mellett a gyedet is erősítené. Az 5 százalékos járulékcsökkentést 10-re változtatná – a kerítést pedig kolbásszá.

Nálam sokkal okosabb emberek szerint mindez az ígérethalmaz első pillantásra is körülbelül évi ezermilliárd (!!!) forinttal kurtítaná meg az államkasszát végzetes és elkerülhetetlen gazdasági megsemmisülésbe taszítva az országot.

Már persze, ha azok, akik mindezt szajkózzák, komolyan is gondolják. Hogy szupernettósított kampányhazugságról lenne szó, azt ugyanis nem hihetem egy Fideszről…

Mert nekünk nyilván a gazdaságban is Mohács kell.

Shadow82 2009.05.14. 14:13:41

Tökéletesen idióta vagy, ha ezt szűrted le. Én is néztem a műsort, az egy dolog, hogy zsigerileg gyűlölsz egy embert - szíved joga -, az egy másik, hogy azt idézed vissza, amit valóban mondott. Szerintem is zakkant egy kicsit az Eperjes, de mondott olyan dolgokat, amik igenis megfontolhatóak, még ha a túloldalon is áll. Meg nyilván hülyeségeket is.

Doubledeceker 2009.05.14. 14:15:08

Én is láttam tegnap ezt az örületet, hát mit mondjak, el akartam kapcsolni rögötön, de aztán odaszögezett a TV elé.

Mit odaszögezett, odabaszott rendesen.

A poszt nem túl jó, mert nem szabad ilyen élesen bírálni a Viktort és csapatát, itt csak Isten egy eltévelyedett bárányát látthatuk, nem szabad ilyen éles párhuzamot vonni, nem lehetünk elfogultak ebben az irányban sem.

A legdurvább, hogy telejes meggyőzödéssel tolta a saját hülyeségét, még csak kétely sem merült fel benne.

Ez a mentalitás az, amely milliók halálát okozta és okozza folyamatosan a 20-ik 21-ik században.

Én elfogadom az ő világképét (mégha számomra fura is), de mi a faszból gondolja ez az ember, hogy csak neki van igaza, hogy őt felkente Isten e szerepre, és Isten nevében mindent lehet.

Hihetetlen és megdöbbentő élmény volt.

Bizonyos dolgokban talán még egyet is lehetne érteni vele de körítés, az Isteni máz, az Isten nevében cselekedőkenek mindig igaza van mentalitás. Brrrr...

Csak azt tudom mondnai: Istenem!

Sajnos arra emlékeztet az egész, mint amikor árvíz idején az emberek, ahelyett, hogy csonakba szállnának, amely ott van mellettük nekifognak imádkozni!!!!

Nagyon remélem, hogy a FIdesznek nem ez az igazu arca, mert akkor tényleg rossz lesz nekünk.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.05.14. 14:17:19

hát, ez a Boros Bánk Levente tényleg az elbaszott jobbos káderpolitika legemblematikusabb pojácája.

nincsde 2009.05.14. 14:17:30

Telibe találós az írás. Sajnos. Mi vár ránk, a fijjúk élesítik a kaszájukat...

sovesztomesz 2009.05.14. 14:18:26

Mint színészt, tisztelem, de nem szeretem már annyira. Viszont a tegnapi szubjektív tetszett, még ha narancsos, akkor is. Jól beszélt, még akkor is, ha jobbról tette. Művész! kicsit elszállt, a vallás vonal nem érdekel, de az erkölcsi rész megszívlelendő, persze fideszéknél is... Ne keress ellenséget, ott ahol nincs, Eperjes nem az. Bárdos viszont... hagyjuk! Üdv!

sztrugackij 2009.05.14. 14:26:46

index címlapon szent orbánt gyalázni még az álmoskönyvek szerint is rossz jel.
szét fognak szedni,de ne hagyd magad.

Skandar Graun 2009.05.14. 14:29:34

Ez az egyik ok amiért nem megye el szavazni.Sok fogyatékos közül egyiket sem választanám.

Vincent70 2009.05.14. 14:31:51

Az egyházat én is rühellem, de ennek a blognak az írója hihetetlenül nagy seggfej. A szokásos Azorbánazantikrisztus szöveg, meg mi lesz itt, ha a Fidesz stb...
Nézz már körül hülyegyerek, hogy most mi van.
A tény az, hogy te vagy a birka, nem Eperjes. Az itteni bégetésed rá a bizonyíték.

Gabo1000 2009.05.14. 14:32:00

Szép az írás!
tudod van még akinek nem vették el a hitét.
Egyébként még szerencse, hogy az elmúlt 7 év nem Orbán keze alatt telt, mert erős gazdaságunk van, a jólét is nagy és a Pannon Puma ugrabugrál ide meg oda. Szerencsére a mindkét ME elnök jelölt által nagy egyetértésben 2002 ben meghatározott Eurobevezetési céldátumot sikerült 2006-2007 -ről előre nem látható ideig elcsúsztatni, így a nyugati karvalytőke a forintban megtermelt nyereségét kénytelen átváltani.
Sajnos Gyurcsi miután itt már nagyon nagy szárnyalásba vitte a dolgokat megirigyelték és most a Táncsics Alapítványt húzza ki a szarból.
Már látom a véget jön a fasiszta Orbán a neonáci haverjaival meg a 23 millió románnal a szlovák teroristákkal és úgy nyomorba dönti az országot hogy csak na.
Jajj nekünk!

rockjano 2009.05.14. 14:34:40

"kurva jó színész, vagy pszichiátriai kezelésre van szüksége"

Az a gond hogy mindkettő igaz, nagyon jó színész és mellette nem komplett az is biztos

De a gond nem ez hanem ezek az agyamentek az elkövetkező 2/3 ..vagy talán 4/5-ös fidesz túlsúly esetén mennyi lehetőséget kapnak, csak Orbán épeszűségében reménykedhetünk (az meg nem túl nagy remény)

és mindezt az istenverte mód bénázó szociknak köszönhetjük majd ... ingatlanadó...jahjjjjj

meggyespite 2009.05.14. 14:36:03

Eperjes télleg qva jó színész, ettől még akár pszichiátriai eset is lehet. Beeee

csárli hárper 2009.05.14. 14:43:07

Nem rossz írás, de hogy mit fogsz Te kapni nemsokára, leszel minden: buzi ,köcsög,nem magyar,idegenszívű,zsidó ,cigány,libsi,komcsi meg a szokásos "értelmes" érvek az "igazak" oldaláról! Ja és ez a borosbánk, orbán rokon, azé a hasonlóság....

skovalsky 2009.05.14. 14:45:20

Így van, éljen reteklub az atv és az objektív látásmód! :)

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2009.05.14. 14:45:23

Nem artana valami konkretum arrol, h. valojaban mit is mondott Eperjes, mert ezzel igy nem sokat lehet kezdeni...

hepcia 2009.05.14. 14:45:52

erre nem is lehet mit szólni azóta is kapkodom a levegőt.
kezdek félni esetleg a kiskunlacházi poldgármester is lehet a belügyminiszter

Johannesz · http://kereszteny.blog.hu 2009.05.14. 14:50:15

Kedves GR. Nem tudom, Te pontosan melyik műsort nézted, de ha tényleg a tegnap esti beszélgetésre gondolsz, amit én is véletlenül elcsíptem és ezek után az alábbiakra jutottál, én is csak valami olyasmit tudok hozzátenni, hogy majd elmondok néha egy tized rózsefüzért Érted.

W Joe 2009.05.14. 14:50:25

Hát érdekes volt az Eperjes interjú. Eperjes nagyon jószándékú, rendes embernek tűnik, de szinte vakon hisz a Fideszben. De mondott jó dolgokat.
Egyébként a gesztusai, lelkessége Gyurcsányra emlékeztetett :)

Csanádi Dávid 2009.05.14. 14:52:04

Tényleg rettenetes volt... Gondolom ő lenne majd Viktorunk kultuszminisztere... Istenmentsenmegminket!

G04Poker 2009.05.14. 14:52:51

Én is láttam ezt a műsort és véleményem szerint mondhatott volna bármit, te akkor is ezt írod le. Nem is vagyk biztos benne, hogy figyeltél arra, amiről szó volt.

Nem vagyok vallásos ember sőt, egyházellenesnek mondhatnám magam. Ennek ellenére vagy éppen ezért szimpatikus volt, hogy végig hangsúlyozta, kötelezővé kéne tenni az erkölcs és hittan oktatásást az egyházi iskolákban, illetve filozófiáét és erkölcsét az állami iskolákban.

Megemlítette továbbá, hogy vannak olyan hit fölött álló értékek, mint ne lopj, ne hazudj, ne ölj.

Ha te ebben kivetnivalót találsz, akkor veled van a probléma.

(Szerintem undorító, ha azért fikázzuk egy ember egyébként értelmes gondolatait, mert éppen fideszes vagy mszps vagy jobbikos vagy szdszes.)

Zelefánt 2009.05.14. 14:55:12

Nem közvetlenül tartozik ide, de azért mégis:

A híradókban láthattam, hogy újra aktivizálták a Szíjjártó P/0-ás nyilatkozórobotot, amely némi átprogramozási szünet után sokak örömére végre szajkózni kezdte:
....... (jelen esetben Bajnai) mondjon le!
Mondjon le! Mondjon le!

Muad\\\'Dib 2009.05.14. 14:55:52

Érdekes dolog ez kiscsillag. Ha valami töketlen libsi nyavalyog a tévében az független szakértő, ha jobboldali, akkor elfogult ostoba tahó.
Lejárt lemez ez már kishaver. Mindenkinek van politikai véleménye.

Mateahos 2009.05.14. 14:57:05

hm....egyszerűen bolond vagy......

ügyfélszolgálatos 2009.05.14. 15:04:06

@rockjano: Mivel most címlapos a dolog, mindjárt jönnek a fanatikusok fáklyákkal és vasvillákkal. És ez lesz négy évig, hogy hallgathatom a mélymagyarkodást és azt, hogy ha nem a Fideszre szavaztam, hogyan fognak kinyírni...

magic11 · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/358-chrysler 2009.05.14. 15:14:29

Egy jó színész... elég lenne ha csak a dolgával foglalkozna, és nem szövegelne arról amiről fogalma sincs... én is ezt teszem és még sok-sok ember ebben az országban

magic11 · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/358-chrysler 2009.05.14. 15:16:17

eperjes tényleg egy jó színész, csak jó lenne ha nem pofázna bele abba amihez nem ért. örülök neki, hogy meg van a véleménye, de azt jobb ha megtartja magának. én is ezt teszem...

ToMorgan 2009.05.14. 15:19:53

Szétröhögtem az agyam a cikken, ja meg a tegnapi műsoron is.
Nem vagyok hajlandó komolyan venni, ha azt tenném akkor zsebbe az útlevél oszt Jónapot.

Sealed tender 2009.05.14. 15:20:59

Na meg arról is, hogy a mostanihoz képes miért lesz szörnyűbb a Fidesz kormány (ez már önmagában is lehetetlen állítás, mert a mostaninál nem lehet rosszabb)

gitáros 2009.05.14. 15:22:55

Kurva jó színész.
És pszichiátriai eset.
Az utóbbi a színpadon nem feltétlenül baj.
Politikában biztosan.

(OFF:
Be is kell lépni, moderálsz is, akkor minek a captcha???)

duran6 2009.05.14. 15:26:48

Tipikusan olyan ez az írás, mint a falra hányt borsó: "enyhén" étvágygerjesztő de leginkább undorító... Apukám, nem ártott volna ha Eperjes (elmondott) gondolatai mögé nézel néha-néha mielőtt ilyen szösszenetet iderittyentessz.
Néhány okosnak meg kóros csőlátása van errefelé...

Muad\\\'Dib 2009.05.14. 15:32:15

@ügyfélszolgálatos:
Én pl. leszarom kire szavazol. Viszont egy kicsit uncsi, hogy egyesek azt gondolják, csak a baloldali megmondóemberek a PC alakok mindenki más "mélymagyarkodik".
Egyébként ugye a kedvemért lefordítod egy angolnak a mélyangoloz és egy franciának a mélyfranciáz kifejezést.

Hypofx 2009.05.14. 15:41:18

bardos abszolut felkeszuletlen mar a masodik adas amit nezek es siralmas amit muvel. Eperjes nem allit mindenben hulyeseget a baj csak az hogy o se veszi eszrs azt a fajta szelektalt szeretetet ami ellen pont kuzd. Az a mondata hogy a balsors nem veletlenul bal nem pedig jobb mar mar a vicc kategoriajat surolja pedig komolyan mondta. Es sok mondata egy az egyben az ortorony ujsagok hangvetelet viseli magan.

2009.05.14. 15:42:08

A műsor beharangozóját láttam, de nem ez alapján mondom: a fanatikus őrültektől mentsen meg minket a drága jó Atyaűristen!
Egyébként a beharangozót elnézve bennem is felmerült a kérdés, ugyan mit szívhatott? A kisfiamban pedig megállapította, hogy nem is olvasta a Harry Pottert. (Neki hinni kell, ő a Pinocciót és a Harry Pottert is olvasta).

Hypofx 2009.05.14. 15:43:32

@ügyfélszolgálatos: Hat megigertek az elszamoltatast es jol be is sulykoltak a robot szavazoikba,akik alig varjak hogy "bosszut" allhassanak remelem azert a jobb odlalon is tobb a normalis mint a nemnormalis.

Baktérium 2009.05.14. 16:00:35

@Wita.hu Joe:

Wita.hu!

Teljesen igazad van, én is azt néztem, hogy a gesztusai és a hanglejtései tisztára mint a Gyurcsányé.
Egyébként nem tartom én sem rossz embernek alapjában véve szerencsétlen Eperjest, de tényleg kicsit el van tévedve... Ettől függetlenül mondott jó dolgokat is, pl. amit én is tudnék támogatni, az valamiféle erkölcs oktatás az iskolákban, és a nevelés terén egy komolyabb újragondolás, mert valami nagyon el van baltázva nálunk...

Góliát2 2009.05.14. 16:00:47

Ez a GR gyerek sem túl konstruktív. A másik véglet...

Milisztár 2009.05.14. 16:03:17

Én ezt a konkrét műsort nem láttam, de Eperjeshez már volt egy párszor szerencsém.Szinészként elég jónak (egyedinek) tartom, de közéleti szerepre nem alkalmas. Mintha meglógott volna a bolondokházából...

pandacsökiboborján 2009.05.14. 16:05:12

Mindenki be van szarva ettől az elszámoltatástól,pedig tudtammal a ptk-ban is van ilyen hogy hűtlen kezelés.
A sok idióta azért szavazott 2002-ben a szocikra,hogy legyen 13.havi nyugdíj,meg jóléti rendszerváltás,de dolgozni senki sem akar.Most a sok kretén azért fog I. Viktorra szavazni,hogy az eltörölt 13.havit visszaállítsák,meg hogy az adócsalóknak nem kelljen vagyon alapú adót fizetni.
Na ez a nép azt kapja,amit megérdemel.

bonobong 2009.05.14. 16:05:47

nem1értelmű h mostakkor az Eperjest fikázzuk vagy a vitya-blokkot.
Eperjes: iszonyatjó színész, emberileg sem tudnák belekötni, kemény ember, elvei vannak, azok szerint él, és valljuk be - bár nem vagyok vallásos - ezek az elvek évezredek óta mutatnak irányt. jó irányt.
azmár nembiztos hogy jó, ha az ilyen nagy emberek belefolynak a politikába. főleg Szamóca, aki már a Hídemberben sem nagyonakarta eljátszani Széchenyit, merthogy neki meggyőződése h nem öngyilkos lett hanem megölték. de ettől amit a műsorban mondott az igaz.
említhetnénk még itt Makovecz mestert is, aki tagadhatatlanul a XX.sz 1ik legnagyobb magyar építésze. sajnos msotanában ő is többet politizál mint kéne.
fideszt meg nemis méltatom.
biztos mer' liberálisvagyok. nem, nem szdsz-es. nem, em gazdaságilag. nálam a liberalizmus még mindig vhol a kossuth-i vagy az 1789es Déclaration-i értelemben szerepel. kár h másnálnem:S
peace

Dallas 2009.05.14. 16:06:16

Aki nem látja Eperjesen hogy becsavarodott, azzal baj van. Teljesen egyértelmű jelei vannak a viselkedésében annak, hogy pszihiátriai kezelésre szorul. Erről nem érdemes beszélni. Arról igen, hofy mennyiben volt Bárdos szokásához híven mikrofonálvány. Komolyan mondom, hogy az elviselhetetlen stílusú Fialán kívüll nincs riporter, aki "oda mer" kérdezni rendesen a féleszű politikusonál vagy azok feltétlen talpnyalóinál. Ezy egy röhej. Meg a műsor is az.

Cukorpofa 2009.05.14. 16:09:18

ijedten néztem Eperjes Harry Potter vs Pinokkió gondolatmenetét... ez az ember most hülyéskedik, vagy nem normális? És közben úgy vihogott, mint egy agyalágyult...

alfredo20 (törölt) 2009.05.14. 16:16:14

és a gyurcsányi seggébe bújó Bárdost miért nem említed?

R.T.Is.Rock · http://falszoveg.blog.hu/ 2009.05.14. 16:17:05

@duran6: milyen az enyhén étvágygerjesztő?
a falra hányt borsó kicsit merész...
jó étvágyat hozzá!

R.T.Is.Rock · http://falszoveg.blog.hu/ 2009.05.14. 16:21:28

@Vincent70: az iróniáról fogalmad sincs, ugye? a viccet pedig érted de nem szereted...

sunblind 2009.05.14. 16:21:52

klassz poszt ... mennyi időd ment el rá? :)

Dallas 2009.05.14. 16:25:35

És már megint ott tartunk hogy emberek veszik a bátorságot és megmondják, kinyilatkozzák, hogy pl a Harry Potter most jó vagy nem jó, sőt káros vagy nem káros. Az ilyen idiótáktól (pl a jobb sorsra érdemes Eperjes) hányok hupililát. Majd ők, az erkölcsi mércék megmondják, hogy mit kell nézni és eldöntik helyettem, hogy az tetszik e nekem.. Komolyan mondom.. Pontosan ezért nem fogok soha a fideszre szavazni. Pedig most nincs más. Így nem fogok senkire.

nemsissi 2009.05.14. 16:26:48

ti tényleg azt hiszitek, hogy az iskolai erkölcs-oktatás megoldás lenne? önmagában? miközben otthon nincs erre vonatkozó "oktatás" és példa, a médiában úgyszintén nincs, a politikusaink ('vezetőink') között elvétve, (ha egyáltalán) akad követendő példa, (tökmindegy, hogy milyen pártot képvisel is) és a pedagógusok nagy része márcsak 'maradék', mert a jobbja és hitelesebbje már évekkel ezelőtt pályát módosított.

ugyani mit oldana meg az erkölcsi oktatás önmagában????

EMU 2009.05.14. 16:35:19

Ujjujjuj, én is néztem tegnap, nagyon kemény volt. Károlyunkat Andrásunk csak arról nem kérdezgette oly impozánsan, hogy amikor még a liberális fidesz ogy-i képviselőjelöltje volt - sőt már akkor is bekerült, ha jól emlékszem listáról - vajon akkor is úgy érezte-e, hogy a fidesz meg orbán az egyetlen istennek tetsző erő Magyarországon? Meg azért forszíroztam volna Bárdos helyében, hogy ha igaz az, amit Károly állít, hogy a gonosz agyasak megvezetik a hiszékenyeket, akkor a drága egyházáról mi volna a véleménye, példának okáért az óvszer használatról?

dömper 2009.05.14. 16:36:25

Nem Eperjessel van a gond, és nem azokkal akik vakon hisznek a Fideszben, vagy OV -ban. Ilyenek vannak bőven pl a bal oldalon is.

Az a gond a jobb oldallal, hogy nincs belső kritika, vagy ha van is olyan gyér hogy nem látod sehol, nem hallod sehol. Nincsenek komoly jobb oldali kontroll emberek. Vagy az is lehet, ha valaki belső kritikát ( építő jellegűt )gyakorolna, egyből kidobnák. Ha lenne ilyen akkor nem ígérnének fűt-fát össze vissza.
Én nagyon jobbos vagyok, de néha az az érzésem hogy eszetlen idióták kapják meg a mikrofont. szvsz most a szavazatmaximálás folyamata zajlik. Egyrészról nem bánom mert a balosok nagyon megérdemlik a nagy zakót, de másrészről a szar vissza fog hullani ha így folytatják, sajnos...

tcom 2009.05.14. 16:37:56

Ez úgy látszik ragályos . Múltkor a rádióban Kovács "bonanza" Ákossal hallottam interjút. Ott is hemzsegtek az erkölcsi tanok, a beszéde pedig olyan volt, mint egy papnak.
Eperjes és Ákos is a maga szakmájában a legjobb, vagy a legjobbak között van és ez úgy látszik feljogosítja őket, hogy kioktassák az embereket. Kár, hogy egyik sem mesélt a kaptafával kapcsolatos közmondásról.

Aki itt Orbánt a szent-szűz megmentőnek állítja be az ne higgye, hogy mindenki feledékeny. Orbán "demokrata" Viktor csinálta meg az arcátlan világraszóló tettet, hogy megszavaztatta a parlament csak 3 hetente való összehívását, nehogy az ellenzék minden nap emlegetni tudja a minden napra jutó botrányokat. Kormányzása utolsó heteiben hozott határozatot, amiben pár száz orbánhű közszolga vezért bebetonozott a pozíciójában. Aztán emlegethetnénk a csílei hőst, a konferenciabuszos Pepó minisztert, a fülbevalós, szentbeszédű titkárnőt-reszelő miniszterről, az apeh nagyra becsült vezetőjéről stb. És az önkontroll azóta is romlott, a hatalomvágy azóta is csak nőtt, a bosszú a 8 éves számüzetésért kikezdte Orbán idegrendszerét. Tejhatalma soha sem volt ekkora mint most a pártban, gyakorlatilag senkinek még a koleszos haveroknak sincs beleszólása a döntésekben. Tipikus többszörösen bukott diktátor benyomását kelti. Igaz, hogy a baloldal is mindent elkövet saját amortizációjáért, de én Orbánból nem kérek. És nem fogok még az ő kedvéért sem templomba járni.

EMU 2009.05.14. 16:38:18

@ToMorgan: Vedd csak komolyan, nem leszel egyedül, én is már magamnál tartom. :) Kissé bánt a dolog, mert nem érzem magam hibásnak, de lassan innen tényleg húzni kell.

hablabla 2009.05.14. 16:41:11

Nem kell mindenben politikát látni. Eperjes olyan amilyen. Ettől egyedi. Jah, hogy nem olyan mint te? Na bumm. Ezzel a stílusával még nem okozott kárt senkinek. Szemben sok közszereplővel, akik bár nem színészek, kiválóan játszák meg a liberális, demokratikus hozzáértőt.

Hajobert 2009.05.14. 16:45:45

@Hypofx:

Az egyik oldalon a lopkodás ellen beszélünk, a másik oldalon az elszámoltatás a baj?

Hajobert 2009.05.14. 16:49:12

@ügyfélszolgálatos:

Folyam atosan ezzel a "majd jönnek a.." szöveget hallom, érdekes módon eddig nem jöttek, csak mindig a fenyegetőzés volt velük. (több millió román, terroristák stb)

tcom 2009.05.14. 16:55:52

@Hajobert:

Orbánnak annyi "jó" ötlete van mostanában, csak "sajnos" még pelenkás volt, miniszterelnök korában és akkor a szellemi képessége még nem tette lehetővé ezeknek az ötleteknek a bevezetését. Nagyon jó ötlet, hogy a kormány tagjai vagyonukkal feleljenek, de hogy fog ez neki tetszeni, ha be akarja váltani a mai ígéreteit. Ja kérem " más a kampány és más a kormányzás".
Az igazi baj Orbánnal, hogy hülyének nézi az embereket.

freagle 2009.05.14. 17:04:00

Valóban nagyon tanulságos volt a tegnapi adás Eperjessel. Azért néhány dolgot érdemes lenne belőle kiemelni:

1. Eperjes nem demokrata. A választásra úgy tekintett, mint valami értelmetlen baromságra, gyorsan meg kell csinálni a kétharmadot, hogy a sok hülye ne pofázhasson bele a mi nemzetmentésünkbe. Azért ez nem volt semmi gondolat.

2. Bevezetné a KÖTELEZŐ NAPI hittant az EGYHÁZI ISKOLÁKBAN, etikát, erkölcstant a többiben. Már bocsánat, de a ki a fene ez az Eperjes (vagy Orbán, ebből a szempontból mindegy), hogy belebeszéljen az egyházi iskolák dolgába? Vagy most már államegyház jön? A miniszterelnök beleszól az egyházak dolgaiba - és viszont?

3. Pinokkiót olvass, ne Harry Pottert, mert az azt üzeni, ha valami nem sikerül, varázsolj, hogy SIKERES legyél. Minek nyilatkozik valaki arról, amiről fogalma sincs??? A Harry Potternek köze nincs a sikerhajhászáshoz. Nyomjuk az előítéleteket ezerrel!

4. A magyar társadalom igenis felsoztható Istentől való jókra (értsd: Fidesz) és gonoszokra (MSZP, SZDSZ). Azért érdekelne, hogy ezt mégis melyik jézusi tanításra alapozza: hol volt Jézusnak akár egyetlen olyan gondolata, hogy valakit gonosznak bélyegzett. (Segítek: a farizeusokat ostorozta - na ezek most vajon kikkel feleltethetők meg? - de őket sem nevezte egy az egyben gonoszoknak.) Arról nem is beszélve, hogy azért ez társadalompolitikának nagyon riasztó.

Szóval tanulságos volt. És remélem, sokaknak kijózanító.

Kopi3.14 2009.05.14. 17:17:08

Hát, kb két gondolatával értettem egyet, de ez a folyamatos, midnent a két kőlapig visszavezető szemléletmód a mai multikulturális világban érdekes, nehezen megoldható súlyos sértések nélkül. Mennyi más vallású ember él jelenleg az országban? Nem kevés. Az ő vallásuknak a kőtáblák semmilyen szinten nem elemei, velük mit kezdjünk akkor? Miért kell nekünk istenalapú államot létrehoznunk? A franciáknál is megoldották, a törököknél is, utóbbiak talán a leginkább kényesek rá, nehogy belekeveredjen a vallás a politikába.
Jelen rendszerünkben minek akarnánk több hatlamat adni a köztársasági elnökünknek, ha a msotanival sem tud felelősen élni? (Zengő témaköre)

A műsor egyébként borzalmasan vacak színvonalú, egyetlen merész kérdést fel nem tevő volt a hídemberes vádaskodás pedig igen furcsa, konkrétumok nélkül a mesziről jött ember szövegével tudom egybekötni.

Kenedy1 2009.05.14. 17:18:37

A BALOS DEMAGÓGIA ÚJABB VEZÉRÍRÁSA. MÉG MÉG!

Vincent70 2009.05.14. 17:20:09

Irónia?
Lehet, hogy ironikusan próbáltad megfogalmazni az ostobaságod, de attól még nem változik semmi.
Vedd már észre, hogy itt még az is elismeri Eperjes emberségét, és művészetét, aki nem ért egyet azzal, amit mondott. Ugyanis a világ nem fehér meg fekete.
Te nem látsz benne semmi pozitívat, mert nem áll be a sorba, mert egyedi, mert nem olyan mint te. Most akkor ki a birka?

NekemSeKönnyü 2009.05.14. 17:21:22

45 éves vagyok és nekünk még kellett munkásmozgalom történetét tanulnunk.
Mit mondjak nem lettem kommenista...

R.T.Is.Rock · http://falszoveg.blog.hu/ 2009.05.14. 17:24:26

@Vincent70: képregény az való neked, semmit nem értettél abból ami írva vagyon...

buntus 2009.05.14. 17:46:06

Nekem túl durva ez a Poszt. Én csípem Szamócát! Azt hiszem, ő nem is szorul "védelemre"...

Ki lesz a halál pillanatában "nyugodtabb"?

És utána?

moaner · http://safetydummy.blog.hu/ 2009.05.14. 17:56:21

Erkölcs oktatás? Iskolában mi? Kötelező hittan? Otthon nem lehet nevelni a gyereket? A szülő át akarja passzolni ezt a felelősséget a papokra?

He? HE??? HE????????

Kakula Zé 2009.05.14. 17:59:49

"Szóval itten kérem szépen új államalapítás lesz. Nem választás…"

Haláli! Komolyan, Új Péter stílusa köszön vissza 99-ből.

Már alig várom , hogy a sok jobbos, hogy fog egy ilyen poszton hörögni jövőre.
Bár 2/3-dal lehet, hogy be lesznek tiltva az ilyen hígmagyarok ahogyan eltervezték már akkor is.
Emberek már senki nem emlékszik milyen volt a király négy éve???

mordizomadta 2009.05.14. 18:12:27

Namost a poszt nagyjából rendben van és egyet lehet vele érteni DE!! Azt ne felejtsük már el, hogy akiknek az arca benne van a fidesz seggében azért jóideje mást sem hallanak hogy a "farkas vigyorú mini duce" majd eljön és lerombolja a demokráciát. Ráadásul akik ezt szajkózták azok igazán komoly hatalomfétésről, gőgről, demagógiáról és egyszerű butaságról tettek tanubizonyságot nem 7 hanem + 4 illetve 40 év alatt! A kedvencem az volt amikor országunk legkomolyabb almásgazdája aki ugye pénzügyminiszter volt (és egy közgazdász végzettség nélküli jogászt követett ezen a poszton) Mo első komolyabb leminősítésénél azt nyilatkozta, hogy bizonyítéka van rá, hogy Viktor előző este felhívta őket (mármint a hitelminősítőt) telefonon. Szóval mese nincs jöjjön az ember aki sosem hazudott ennél csak jobb lehet!

Fira 2009.05.14. 18:13:52

Orbán egy pöcsvöcsök, mert szerinte már 7 éve "elég!" meg ugyanúgy 7 éve az utolsókat rúgják a komjunisták. Ehhez képest nem sokat kaparnak, azért, hogy elzavarják őket, na de mindegy.
Eperjes egy fanatikusan vallásos ember, rettenetesen elfogult és magabiztos. Ezek miatt akár rossz embernek is tarthatnánk, csak az a baj, hogy abban amit mond javarészt igaza van.
A mondandójának a lényege röviden ez volt: a hitet nem lehet kötelezővé tenni, de az erkölcsre való nevelést igen és kell is. Ha az emberek a 10 parancsolat második felét betartanák már az elég lenne. (jó, ki olyan hülye, hogy a ne paráználkodjot betartsa? :D)
Ezzel szerintem bárki egyet tud érteni.

tiwi 2009.05.14. 18:15:06

Nem láttam a műsort így érdemben nem tudok hozzászólni, csak az előzetesét, melyben Eperjes a Harry Potter által sugalmazott világképet kritizálta. Az egyik totál balos értékrendet valló gyermekpszichológus ismerősöm is ugyanígy kikelt, sőt még durvábbakat is mondott a Harry Potter jelenségről. Szóval ez nem feltétlenül kizárólag keresztény-konzervatív álláspont szvsz. (Bár a pápa is betámadta Harry-t anno.)

ansible · http://megis-zebra.blog.hu 2009.05.14. 18:21:34

@Kakula Zé: De, én sajnos igen. Ezért vagyok kétségbeesve, végül még az MDF-re szavazok. Ez már a vég!

Átutazó 2009.05.14. 18:53:37

Sajnálom, hogy ellent kell mondanom azoknak akik Eperjest ma is nagy színésznek tartják. Nem az. A Hídemberben megerőszakolta Széchenyi karakterét, a film félig miatta nézhetetlen.

A mostani mondanivalójának alapvetése rendben van, látjuk: baj van a világban. De amit felépített rá, az túllépi a normális határokat...

Kopi3.14 2009.05.14. 19:01:12

@tiwi: mint tudjuk a hülyeség nem politikai hovatartozás függő

Kakula Zé 2009.05.14. 19:03:08

@ansible:
Én is így vagyok, csak még hezitálok az MDF-es szavazáson.

viragimado 2009.05.14. 19:14:24

Én is láttam, sajnos. Itt nem volt semmi az elmúlt 20 évről, inkább hittérítő műsor volt (bár ha annyira vallásos miért gúnyolta ki Somát). Bárdos nem is tudott mit kezdeni vele.
Azzal messzemenően egyetértek, hogy már az óvodától kellene toleranciát, etikát, egymás mellett élni tudást, erkölcsi tanokat tanítani a gyerekeknek, mert ami ma van, az elképesztő. És a szülők már elvannak .. szúrva. De ezen nem a vallás fog segíteni. Nem is a pártok. Sem a FIDESZ, sem az MSZP, sem a többi pénznyelő. És nem ez ennek a műsornak a témája.
Szörnyű volt a Pinokkió és a Harry Potter összehasonlítás, mert mind a kettőnek más a mondanivalója, tanulsága (és mind a kettő jó). Mind a kettő a saját korának megfelelő tanulságot hordoz, de ez is biztos, hogy ennek semmi köze a valláshoz.
Sajnos már jó szinésznek sem tartom.

viragimado 2009.05.14. 19:22:36

@tiwi: aki a Harry Pottert komolyabban veszi, mint ami, vagyis mese, azt kellene agyászhoz vinni. A pszichológusok meg a pápa idióták.

viragimado 2009.05.14. 19:24:43

@Kakula Zé: én ha egyáltalán elmegyek szavazni, csak azért nehogy a Jobbik bekerüljön, de nem tudom kire szavazzak.

vagye 2009.05.14. 20:07:35

Eperjesnek Viktor az isten ! És ezért én személy szerint el sem ítélem, sőt értem is miért.Gondoljatok bele: Viktor regnálása alatt Kossuth díj ragyogóbbnál ragyogóbb szerepek, a Gyurcsány érában ugyanez Eszenyinek, Alföldinek, Heti heteseknek stb.
Egyszer jönne már egy kormány, amely hatalomra kerülése után azt mondaná: üljünk le kedves ellenzék , illetve ültessetek Ti is és mi is kultúrához értő embereket egy bizottságba és normálisan európai módon beszéljétek meg, vitatkozzatok és szavazzatok ki érdemli meg, melyik művészi teljesítményéért és miért. míg ez nem történik meg ( én talán meg sem érem ), addig talpnyaló vagy elfogult cápák köröznek a kultúra zavaros vizében. ha belegondolok sas kis híján Kossuth díjat kapott kiráz a hideg. Az egyik szappanopera hősnő a múltkor volt valamelyik ratyi TV-ben, hogy Orbán Viktorral akart találkozni. Sejt netán valamit?

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.05.14. 20:08:39

Eperjes volt az első Legényanya. Azóta én nagyon tisztelem. :)

Pedig több színészt is felcsinált a rendszer, de azok mind abortáltak.

VIKUNYA 2009.05.14. 20:15:29

eperjest elég jó színésznek tartom, de nagyon szomorú, hogy így éli meg a hitét, elég sok hívőn embert ismerek, de az ilyen szájbarágós, mélymoralistákat ki nem álhatom, leginkább hagyjanak békén vele, vagy ha nem, akkor azért hanyagoljuk az apokalilszist! más: tényleg van olyan élő ember ebben az országban, aki az emdéefre akar szavazni???

navera 2009.05.14. 20:18:07

@vagye:
egyet árulj el! Hogy lehet, hogy Sas Józsi érettségi nélkül megtömi a színházát?
Nem értem, tényleg nem!
A mai politika nem politika, hanem zsebtömés, mutyizás...etc.
Tényleg az kéne, hogy öljünk össze, beszéljük meg, nemcsak kulturpolitika mentén.... európai módon...

hidroponicus (törölt) 2009.05.14. 20:36:51

akik szerint a mostani kormanynal nem lehet rosszabb azt el kell keseritenem.
en sem tartom jonak a mai(multkori) kormanyt. loptak, csaltak, elkurtak.
DE! a lelkiismereti, ideologiai szabadsagot meghagytak.
nem kellett ideologiai felorakat hallgatni mint az atkosban. ha akartal vallasos voltal, ha akartal akkor ateista, meg a sumer, omagyarhituek is es a klf. idiotak is addig nyujtozkodhattak amig a takarojuk ert.

en emlekszem amikor viktor!viktor!-ek az utolso hatalmi eveikben elkezdtek az ideologiai harcot, azt amit meg szakallas, farmeres suhanckent elutasitottak a parlamentben.

csak remelem, hogy nem ott fogjak folytatni, ahol abbahagytak.

baba jaga 2009.05.14. 20:38:30

meglátjátok,eljön itt majd a talibánok országa,orbán mollah-hal az élen.
igaz,akkor elég lesz a kenyér meg a víz.
no meg a zsákvászon,ruhának.

eszmerálda 2009.05.14. 20:56:06

hu remélem vityesznek van még tarsolyban jópár ilyen idióta, akiket a kellő pillanatban bevet és akkor talán a kevésbé idióta monnyonle pajtik belepillantanak abba, hogy mi az vajon, amit négy éve hörögve várnak. ezeknek kétharmadot nee.

hRaVeN 2009.05.14. 21:51:02

Szerintem ne idegesítsétek fel magatokat ilyen műsorokon; inkább nézzetek sok atv-t a Kopaszklubbal (izé Újságíróklub)
Ott is körülbelül hasonló szinten objektívek mint itt. A lényeg hogy 8 éve tényleg csak és kizárólag a fidesz baszott el mindent, és kedvenc celebkormányotok csak próbált úrrá lenni a pusztításon :)) Különben is minden szép és jó az országban, hiszen most is ott virít minden reklámtáblán és újságban a kis üzenetblokk a VALÓSÁGRÓL, beszéljenek ugye a tények.

De könyörgöm, egy nagy hibát véletlenül se kövessetek el: ki ne nyissátok a szemeteket, nehogy véletlenül körbenézzetek az országban, mert egy képmutató hazug valóságot fogtok látni. A valóság is sajnos jobboldali propaganda lett, így roppant elfogult; ne is törődjetek vele!

Roquentin 2009.05.14. 22:41:33

Ha valakit érdekel:

http://tv2.hu/Root/Tenyek/Videok/2009-05-14-husz_ev_-_beszelgetesek_bardos_andrassal_4_adas

Azt hiszem, Eperjesnek az a legnagyobb baja, hogy nem ismerik őt el annyira, amennyire - szerinte - ezt megérdemelné.

Persze, "jól van ez így, jól van ez így", ismételgeti, hogy nem hívják meg annyi helyre, mint pl. a heti hetes szereplőit, de azért látszik rajta, hogy nagyon fáj neki a dolog.

Pedig szerintem ez tényleg butaság. Ha valamire megtanít a filozófia, hát arra biztosan, hogy soha ne irigykedj a heti hetes sztárjaira.

doktor.dikhed 2009.05.15. 00:07:03

Eperjes tényleg őrült. Ijesztő volt az a műsor. Ijesztő, hogy a FIDESZ képes ilyen agymosásra, főleg azért, mert ezt a "Gyurcsánytakarodj" generációval sokkal könnyebb megtenni és ha sikerül, akkor kurva nagy bajban vagyunk.

Az a bajom, hogy jelen pillanatban a narancsosok maguk mellé állították azokat az embereket, akik nem szeretnek a dolgok mögé nézni. Nekik kell egy felismerhető főgonosz, aki lehet Joker, Darth Vader, vagy Gyurcsány, akit vakon gyűlölhetnek és egy hős, akit vakon imádhatnak. Márpedig elvakultságból sokat nem fog profitálni ez az ország.

Az MSZP bukásával az egyik oldalról kiszóródhat pár ember, akinek nincs helye a parlamentben, de a másik oldalon még ott ülnek az arra alkalmatlanok és egy pofára esés kell hozzá, hogy ők is ki legyenek selejtezve. Ha Orbán túl nagy hatalmat kap, akkor ez a pofára esés piszkosul hosszú és rendkívül fájdalmas lesz.

gáriv 2009.05.15. 00:13:50

Azt már tudom, hogy nem vagyok rendes magyar, mert rossz helyre szavaztam. Most már Istennel is meggyűlik a bajom, ha továbbra sem szavazok a Fideszre?!

Alt Gr 2009.08.19. 20:41:37

Öööö... izé... Most erre azt tudom mondani, hogy én csipázom nagyon az Eperjest, de be kell vallani, hogy hülyeségeket beszél. A jobboldali értelmiség egyébként főleg idióta, a baloldali viszont szerintem hazug, gyűlöletkeltő.
süti beállítások módosítása