Nem tudom, én nem láttam sehol kiírva, hogy ez itt a Tisza vevőszolgálata, vagy panaszkönyve, bár ki tudja. Az „Eladók” című cikkre kapott kommentre viszont muszáj reagálnom, hiszen van benne egy-két feltevés, ami téves.

  Nos, először is én sehol sem írtam azt, hogy a Tiszával ne lenne gond, gyári hiba mindenhol előfordul, ahol dolgoznak. Az alapanyagok Spanyolországból (gumitalp), és Olaszországból (bőr) származnak, de itthon rakják össze, még egyelőre. Legjobb tudomásom szerint, tárgyalások folynak, és jövőre a Tisza cipőket Portugáliában gyártják, feltéve, ha ez költség-hatékonynak bizonyul. Ezért mondom mindig azt, hogy az egy hónapnál régebbi cikkek már jócskán a múlt kategóriába tartoznak, hiszen gyorsan változik minden. Azt minden további nélkül kijelenthetem, hogy a fehér cipőkkel sok a gond, a többi viszont – néhány kivételtől eltekintve – megfelelő minőségű.

  Tehát, kedves Kalozman, a további félreértések elkerülése érdekében a Tisza anno is márkának számított, más különben a franciaországi Adidas nem Martfűn gyártatta volna, a La Paz futballcipőit. A szüleid meg biztos valami kőgazdag szennyek, akiknek akkoriban is tellett külföldi cuccokra, meg most neked is. Az írásodból kitűnik az is, hogy abszolút nem a Te stílusod a Tisza, vegyél Turult bazd meg, egyél hozzá Whiskas-t, azt’ jó napot. Egyébiránt, szerintem elgondolkodtató, hogy minden cuccot vissza kellett vinned javítatni, az persze kizárt, hogy tényleg benned van a hiba. A két falábadra minek veszel cipőt, arról még a kínai Nike is leesik. Kalózkám, a kampókézzel is óvatosan kéne bánni, azzal nem csoda, ha szétszabsz egy Tisza felsőt. Mosni, meg talán a bevarrt címke szerint kellene, mint általában mindent. A hipo a Tisza cuccokat is szétmarja, meg az összes többit is. A Puma Ferrari cipőkbe is bele van írva, hogy nem tűzálló, mint az „eredeti”, amilyeneket Kimi Raikkönen és Felipe Massa hord.

  Másrészt, én törzsvásárlója vagyok a szombathelyi Tisza boltnak, és az ottani vásárlóktól pont az ellenkezőjét hallom annak, amit Te mondtál. Láttam már – nem is egyszer –, szanaszét szakadt egyhetes Adidas meg Nike cipőket. Azt is tapasztaltam, hogy külföldi, úgynevezett márkák boltjaiban, hogyan bánnak az emberekkel, és főként az ilyen esetekről szól(t) az „Eladók” című cikk. Külföldön is ugyanolyan rossz az ügyintézés, mint itthon. A gyártók nem foglalkoznak egy vevővel, mert ha nem veszi meg többet, akkor nem veszi meg, de lesz 2000 másik, aki igen. A minőség-ellenőrzést a Tiszánál a Belga végzi, és ha rajtuk kibír egy koncertet egy-egy cipő, akkor egy normális átlagembernek legalább egy évig nem lesz vele gondja. Nekem az egyetlen bajom a céggel, hogy általában elég lassan készülnek el az új cuccok, bár ez abból adódik, hogy nem világméretű tömeggyártásban készülnek, hanem egy kis manufaktúrában.

  A lényeg viszont az, hogy nem kell mindenkinek Tiszát hordani. Akinek nem tetszik, ne vegye meg. Ez nem arról szól, hogy a havernak is ilyen van, én is ilyet veszek, utána meg a falat rugdosod benne. Bár ez utóbbi tevékenységhez az acélbetétes az ajánlott viselet. Na baszott boldog új évet mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://rtsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr23850536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása