Ez nem az az ajtó!

2008.10.04. 02:34

  Szerintem az elég cinkes, amikor berúgsz egy ajtót, ordítasz egy nevet, mire a budin ülő fickó halkan közli, hogy eggyel arrébb. Nos ez a két főgyökér is így járhatott, mert ez nem az a hely, amiről ők azt hitték. Hogy mindenki értse, miről is lenne szó:

 

Magyar vagyok, nem tarka!


NY I L A T K O Z A T


Én.. hitet teszek a Szent Korona Országának Polgáraként amellett, hogy a korona népe és annak birtoka elidegeníthetetlen.

Vallom, hogy e Kárpát-medencei Magyar Hazában mindenkor első az Őshonos Államalkotó Nép.

Jövevényként tudnom és elfogadnom kell, e nép nemzetalkotó törvényeit, nem tartva szem előtt az ideiglenes alkotmányt, amely veszélyezteti nemzetem létét, területi egységét, valamint szuverenitását.

Alkotmányomnak a Szent Korona Alkotmányát és annak Jogrendjét tekintem.

A Magyarság ősiségét, és annak vívmányait mindenkor tisztelve, azokat szem előtt tartva élem életemet.

Eme ismeret birtokában építem és szolgálom Magam, Családom és államalkotó Magyar Népem boldogulását.

Az ebben foglaltak szerint:

A Szent Korona jogrendje biztosítja a területén tartózkodó minden személy számára az emberi, illetve állampolgári jogokat, faj, szín, nem, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül, mindaddig, míg az nem támadja, nem veszélyezteti a Szent Korona Népének és területének létét, egységét és biztonságát.

Ezúton is kinyilvánítom, elítélem a Nemzetem elleni erőszakot és a magyarok kirekesztésének minden formáját. Ígérem és fogadom, hogy Magyarország törvényeinek tiszteletben tartásával minden tőlem telhető eszközzel fellépek a Magyarság ellen irányuló erőszakos, megfélemlítő és kirekesztő cselekedetekkel szemben és annak további térhódítása ellen.

Egy életem, egy halálom, és ezzel e gyönyörű múlttal rendelkező Kárpát-medencei Hunniát szolgálom!

Őshonos polgárként itthon vagyok e Hazámban!


Magyar becsülettel, Ágoston Tibor és Somogyi Csaba

 

  Ez a tipikus szarakodás, hogy én nem is vagyok neonáci, csak utálok mindenkit, aki nem magyar! Szánalmas. Szóval, kedves Ágoston Tibor, a barátnőddel gyakrabban kellett volna meglátogatni a történelem órákat, és némi könyvtár-használat is rátok férne. Nos, egy rövid oktatás nekem is belefér faszfejek. Az őshonosságról annyit, hogy az őshaza az Urál hegység keleti felén volt. A Kárpát-medencés sztorit meg már mindenki ismeri, úgyhogy erre most nem térnék ki teljes terjedelmében, ha lehet. Erről elég csak annyit, hogy az itt élő morvákat, avarokat és szlávokat lerohanták eleink. Remélem eddig tiszta a történet. Ezek fényében az írásodnak semmi értelme, ide is csak poénból került fel, én kúrva jót röhögtem rajt, bár szerintem ezt te komolyan gondoltad, sajnos. Pár héttel ezelőtt még Szent István és Mária országa volt ez a szar, most meg már a Szent Koronáé. A Szent Istvánból maradt aszott jobb kéz már égőbb, mint a makkos cipő, vagy mi a fasz? Mellesleg ha tudod, hol van az eredeti Szent Korona, akkor szólj, mert amit a Parlamentben látni lehet, párszáz évvel fiatalabb, mint lennie kellene. Na, sebaj, az Árpádsávos zászlódba még törölheted a taknyod, az még hellyel-közzel megállja a helyét.

  Végezetül kiscserkészek, ha megtanultatok volna olvasni, és szöveget értelmezni, akkor nem ide nyomjátok fel a szánalmas kis nyilatkozatotokat, mert nekem semmi közöm a Tarka Magyarhoz, ez nem az én bulim. Bár írhattátok volna rovásírással, már csak a hatás kedvéért!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rtsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr19695345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása