Támadás az OTP ellen

2009.03.31. 18:20

 

  Ezt nehezen akarom elhinni. Még egy ilyen birka, szerencsétlen népet én még nem láttam. Mármint magunkra, a magyarokra gondolok. Ki másra. Az idők folyamán mindenki rajtunk szarta ki magát. És ez a „remek” széria folytatódik. De ezúttal a tőke és mi magunk csinálunk bohócot saját magunkból.

  Az Uniós csatlakozás kezdetekor toronymagasan megelőztünk mindenkit, a környező országok közül. Ma már a szlovákok járnak hozzánk vásárolni, ojróé! Ez a nem mindegy. Még akkor is, ha nekik sem megy annyira jól, mint szeretnék. Állítólag.

Kezdődött Izlanddal, majd a balti lufi is kipukkant -lásd Lettország- és mi is nyakig vagyunk a féceszben. És ugye, sokan azt mondják, hogy a szlovák gazdaság is beteg, de minimum lappang benne valami nyavalya.

  Soros György pedig az OTP ellen spekulál. De nem tudott róla. Aha. Szóval nem kellenek ide hülye politikusok, amiből olyan bőven vagyunk, hogy nyugodtan exportra is küldhetnénk. Elég néhány suttyó a Wall Street-en, aki elhiszi magáról, hogy "Az árfolyam én vagyok!"

 

  Elképzeltem, hogyan is mehet végbe egy ilyen tőzsdei orvtámadás. Az alábbi párbeszéd talán nem áll messze a valóságtól...

 

-Hello Steve!

-Hello Ted! Dolgoztál már valamit?

-Áááá. Hülye vagy? Ennyiért? Beállítottam a képernyővédőnek az új prezentációt. Az pörög egész nap. Olyan mintha dolgoznék valamin…

-Jó trükk Ted! Én meg egy fontos tárgyaláson vagyok…

-Na de te itt vagy, ráadásul a saját irodádban! Steve te rossz fiú!

-Tárgyalunk, nem?

-Na akkor arról beszéljünk, ma melyik országot nyomjuk le? Ha nekünk sem jó nehogy másnak az legyen, megkarcolta egy porszem az Aston Martin-omat! Ez bosszúért kiált!

-Na bökj egyet Ted! Ne unatkozzunk…

-Várjál! Na itt van!

-Amúgy én is elég szarul vagyok, még nem kaptam meg a negyedéves jutalmamat.

-Steve azt hittem megint a szelek bántanak. Már kezdtem aggódni az egészséged miatt…

-Na! Mi a szar ez? HUF?

-Mi a fasz ez? Mire mutattál Ted?

-Írd be a Google keresőbe…gyorsan, gyorsan…

-Jó csinálom. Itt van… ez valami pöcs kis európai ország, valami Hángeri. Hángérien forint (HUF). Ez a pénzneme.

-Van más találat is. Ahogy írja a Times valami egymással marakodó szánalmas emberek lakják. Még nem tudták bevezetni a jurót. Mert állítólag a politikusok szétlopták az országot. A jobb és a baloldal egy és ugyan az. Fogalmatlanok, de a kezükhöz ragad a pénz. Nagy mágusok…

-Akkor olyanok, mint mi?

-Kussolj Steve!! Ha erre valaki rájön a mi állásunknak lőttek. Itt fog lébecolni az összes.

-Rajtuk kellene keresni egy kicsit.

-Na akkor döntsük be a kis szarosokat.

-Mit szól ehhez majd a George?

-Mit? Mit? Kit érdekel? Pénzt akar keresni vagy nem? Ott nagy szarban lévő nemzeti, nagy bankjuk az OTP.

-Aha, nézem. Elég szar az árfolyam. Bazze mekkorát esett?!

-Na adjunk ki egy sajtóközleményt, hogy ez a Hángeri elég kockázatos a befektetők számára. Ha ezt megeszi a Moody’s meg többi akkor, majd hamar le is minősítik őket. Amikor még jobban lemennek az árak akkor 1 HUF-ért felvásároljuk az egészet.

-Biztos hogy, George nem lesz pipa?

-Neked ez a mániád Steve?

-Asszem ő is hángérien.

-És? Kinyírják ezek egymást nélküle is? Hol itt a probléma?

-Na jó kész. De Ted, mi lesz a Brent hordójával?

-Holnapra is kell meló! Ne őrülj meg Steve. Menjünk inkább az edzőterembe joggolni!

-Ted Buday, neked mindig igazad van!

-Akkor menjünk Mr. Steve Gyarmati… a fasszom, bazze hát öreganyám hángérien… a jó életbe!!! Milyen nyugdíjat fog kapni ezek után?

-Nyugi, csak nem hagyja rád az adósságát a vénasszony?!

-Steve! Egyébként észrevetted, hogy végig magyarul beszéltünk?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rtsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr161037924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása