Itt az idő, hol a férfi?

2011.09.30. 02:45

  Tetszik ez az új irány. A vezető még mindig az elődjét szidja, hogy milyen pocsékul végezte a munkáját, közben elmondja, hogy a nem várt akadályok miatt jobbra fogunk menni, aztán mégis csak balkanyarokat pakol bele. Emberek, tagadhatatlanul haladunk előre! Igen, körbe-körbe, ahogy az a nagy könyvbe meg van írva. Ennek két oka is lehet: Az első, hogy a sofőr nem tudja, hogy melyik a jobb és melyik a bal, mert őt az istene csak két bal karral áldotta meg. A másik pedig ez: „Jobbra vagy balra? Balra vagy jobbra? Nem számít, csak padlógáz!”. Mindenki találja meg a neki leginkább szimpatikus jószágkombinációt.

  Nekem már kezd fárasztó lenni, hogy ebben a csodálatos és viszonylagos békében egyes szájak mindig csak harcokról beszélnek. Csapataink benne vannak a lekvárban, annak is a legsűrűbb részében. Kemény a helyzet, és elfogyott a hashajtó. Ahogy innen látom, egyszerűbb lenne, ha importálnánk hollandból néhány szélmalmot ezeknek az arcoknak, hogy legyen mivel elb*szniuk azt a rengeteg szabadidőt, amit most egyébként gondolkodásra fordítanak. Az igazság pedig még ennél is lesújtóbb, háborúban nincsenek győztesek, csak vesztesek. Ezekben, a nehéz időkben, én már annak is örülök, hogy a nap végén a lakásom még mindig ugyanott van, ahol reggel hagytam. De elég egy rossz nyilatkozat, és másnap egy hang bejelenti, hogy nem csak a nadrágszíjon kell szorítani, hanem a szájakon is, meg mindenki legyen boldog, mert az antiszociális olló segítségével, most a lakásaink, házaink méretét is kisebbre szabják. Ez lesz ám az öröm!

  Mielőtt még úrrá lenne rajtunk a sikítófrász, tudnunk kell, hogy van már megoldás – nem, nem a golyó, bár egyes helyeken az is megoldásnak számít –. A végítélet órája tehát még odébb van, mert Viktor legközelebb októberben fog lejönni a térre. Azt mondják, a Rolex öltöztet, ennek tükrében azt kell gondolnom, a Végítélet Vekker egyenesen diktátorrá tesz. A feltevést igazolásának érdekében keresse fel O.V. felcsúti lakost. A megoldás pedig az lenne, hogy a mi „drága” kormányunk megalkotta a saját NET-ét. Ugyan ez nem egy információs szupersztráda, de lehet, hogy még jó lesz valamire, ez egyelőre csak amolyan információs szegényházként fog üzemelni. A Nemzeti Eszközkezelő Társaság fő feladata, hogy az amúgy is nehéz helyzetben lévő deviza hitelesek ingatlanait bevédje. Mint mindenhol, itt is vannak korlátok, két gyerek a beugró, amit egyfajta egyházi tizedként foghatnak fel a devizahitelesek. Azt az elhanyagolható többséget, akiken nem segít sem a NET, sem pedig a végtörlesztés, azok se keseredjenek el, hiszen Budapesten indul a „Fűtött utca” elnevezésű program. Szóval ma Magyarországon mindenki megtalálhatja a maga számításait, egyesek még némi bónuszt is realizálhatnak a hitelügyletük végén, igaz ehhez a F!d3sz nevű cégben kell dolgozni. Nem érdemes keseregni, hiszen olyan csodálatos ez az ország! De tényleg, nézd meg! Csak, minden tönkrement…

  Ez az a pont, ahol a pánik gomb helyett, a tv távirányítójára nyúltam rá, és akkor jön a reklám: „A lovagot azután királynővé operálták.” Hát igen, szerintem ezt az információt még emésztgetnünk kell egy darabig, ahogy a Petőfi rádió (MR2) hanyatlását is. Mert lássuk be, Odett koránt sem egy Adele, és a Soerii & Poolek is csak addig jutott, hogy a „Foxi Maxi recskázik”, vagy valami ilyesmi. Továbbá nagy kedvenc lett Fanka és a „Máshogy lesz holnaptól” is. Ezt talán kár tovább részletezni, inkább nézzük meg, milyen az, ha „Már máshogy van”, azaz, facsarjuk ki egy kicsit a szöveget, csak a poén kedvéért. Szóval a ritmus adott, a repper skill-jei sem valami pengék, így hát nincs is nehéz dolgunk. Van az úgy, hogy az ember valami nagyon komolyat akar letenni az asztalra, aztán ami kijön, azt inkább a WC-be kellett volna lerakni. Nos, szerintem Fanka is így járt ezzel a song-gal. Annyit ígérhetek, az én verzióm közelebb fog állni ehhez a műfajhoz és jobb is, mint az eredeti! Íme:

Már Máshogy Van
(FankaDeli: Máshogy lesz holnaptól Remix)

 

A ToiToi kilincse még mindig a kezembe’,
A pillanatragasztó miatt nem teszem le
Anno egyszer reggel nagyon korán,
Egy kiadósat sz*rni mentem be az ajtaján
A szapora f*sás mindig felébreszt engem,
Ma is, mint mindig, pálinkát reggeliztem
Egymagamban, itt ülve szellentgetek,
Ettől menekülnek el sírva a döglegyek (Héjj)
Ez az ember a csillagharcos,
A kilincs a pillanatragasztótól karcos
Drága autók, üres lányok,
Ez minden, amit a Playboyban látok
A WC papír meg kell a francnak,
Adjunk egy-két pofont a sz*rnak
Amúgy a segítséget megkapod,
Ha a kilincsre rakod a karod
(Ha az ötvenes kamatot megadod)

 Refrén 2x

Béla meg kéne állni egy kicsit, mert
Megint elb*sztam a szöveget
Ne mutogassál Béla, mert tudod jól,
Odamegyek, aztán nagyon ráb*szol

 

Senki sem üzletel n!ggerkéssel,
Tablettás borhoz szőlőprés kell!
Nekem a gárdisták ingyen vannak,
Csak szólnom kell a Vona spannak
Tudom elég fura, de nekem is van csakrám,
Strasbourg meg India mégsem vár rám!
A japánok mangáit olvasom,
Míg Viktor szétüt a kordonon
Elér hozzád, egészen a pénzig,
Amíg a többiek csak nézik
Az adót te valóban fizeted
Ugye mondtam? Nem kell félned!
Ilyen a gyors törvénykezés útja,
Mi jön holnap? Ő sem tudja!
De Ő már itt él a fejedben,
Ott látom, mélyen a zsebedben. 

Refrén 2x

Béla meg kéne állni egy kicsit, mert
Megint elb*sztam a szöveget
Ne mutogassál Béla, mert tudod jól,
Odamegyek, aztán nagyon ráb*szol

 

Gyalog vagyok, vagy a Bentley-vel?
Én mondom, igen, kalandra fel
Ki kéne szállni, valakit elütöttél,
Mert a whiskey-re viagrát ettél
A kocsimban ülök vagy a tiédben?
Aztán egyszer csak úgy kinéztem,
Megcsillant a kokó a kormányon,
Gyorsan rátettem az ormányom
Az én világom így lett színes,
Adj már egy cigit légy szíves
A zárka illatát, azóta érzem
Hidd el, én is ugyanúgy féltem!
Minden úgy van, ahogy lenni kell,
Megúsztam tíz hónap letöltendővel,
Mégis gazdagabb vagyok mára,
Mert csak másfél milkám bánta! 

Refrén 2x

Béla meg kéne állni egy kicsit, mert
Megint elb*sztam a szöveget
Ne mutogassál Béla, mert tudod jól,
Odamegyek, aztán nagyon ráb*szol

 

  Záró gondolatként, mindenféle tanulság levonása nélkül: Az R.T.’s World 3.0b elnevezésű blogon szereplő írások csupán fikciók, bármi nemű egyezés létező vagy kitalált személyekkel, megtörtént vagy a jövőben bekövetkező eseményekkel csak a képzelet műve. A szerkesztő nyíltan azt a matematika tézist vallja, mely szerint valójában semmi sem létezik – ez a blog sem – csupán nagyobb a valószínűsége annak, hogy van, mint annak, hogy nincs. Éppen ezért cáfolunk minden olyan állítást, mely szerint az itt leírtaknak bármi köze lenne bármihez is. Továbbá nem áll szándékunkban ítéletet mondani, hiszen az, az Isten dolga, csakis az Istené.

A bejegyzés trackback címe:

https://rtsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr523266718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása